Saturday 30 April 2011

Kenapa Public Gold Pilihan Saya





Post kali ni saya nak berkongsi mengapa emas Public Gold menjadi pilihan saya. Post ini saya tulis berdasarkan pengalaman membeli emas dan perak dengan Public Gold, dan bole dijadikan panduan kepada anda diluar sana untuk memulakan pelaburan bersama Public Gold.

Antara sebab kenapa emas Public Gold menjadi pilihan saya ;

1) Pertama adalah emas Public Gold sudah mendapat kebenaran dari BANK NEGARA MALAYSA (BNM) untuk mengilang, mencetak dan menjual kepada pelanggan2. Justeru tiada sebarang keraguan untuk melakukan pelaburan bersama Public Gold.. Tidak seperti sebelum ini, terdapat banyak kes2 yang berlaku melibatkan skim cepat kaya serta menjual emas palsu.AWAS.....
 


2) selepas meneliti latar belakang syarikat (clearance dari BNM) saya mula melihat dari segi keuntungan pelaburan. Sebagai seorang pelabur, memandangkan Public Gold menjual emas berdasarkan perubahan harga jual dan beli (we sell dan we buy) petunjuk ini adalah sangat penting untuk menjana keuntungan. Perbezaan harga we sell dan we buy atau di panggil "spread" bagi emas adalah sekitar 5-6% manakala bagi perak adalah sekitar 15%.

3) Harga emas Public Gold sentiasa berubah2 setiap 20 minit. Ini memudahkan kita untuk lock harga berbanding jika anda membeli emas di kedai emas ataupun dengan mana2 pengedar emas yang meletakkan harga static (harga berubah sebulan sekali).Order boleh dibuat secara Telefon atau SMS. Anda bole menghubungi saya untuk membuat order (016-7971864)

4) Sekiranya anda membuat belian RM 20,000 keatas, anda layak bergelar dealer! Dengan belian RM 20000 ini anda akan diberi komisyen sebanyak 1% daripada belian anda (sekitar RM 200.00) dan akan dibayar pada bulan berikutnya pada 20hb.

5) Stock emas PG sentiasa ada. Anda tidak perlu untuk menunggu lama selepas membuat order dan bayaran. Pihak Public Gold akan mengeluarkan notis pengambilan stock setiap awal bulan dan pengambilan stock bole diambil hampir di SETIAP negeri di Malaysia.
 


6) Emas Public Gold diterima untuk tujuan pajakan di Agro Bank dan Bank Rakyat serta di koperasi2 tertentu.

7) Public Gold menyediakan seminar percuma kepada mereka2 yang baru dalam dunia pelaburan emas ini...sila semak di website Public Gold (www.Publicgold.com.my) untuk melihat list seminar bulanan.

Kepada mereka diluar sana yang ingin menceburkan diri bersama Public Gold, jangan segan silu untuk menghubungi saya di talian 016-7971862 atau email di dr_sidek@yahoo.com.  Saya sedia membantu anda

No comments:

Post a Comment